Det var längesen!

Allt är bra med mig, allt bra med er?

Jag har nu bokat resa, jag och johanna åker sooooon!
10 Maj bär det av till Grekland, sen kommer vi hem den 16 Maj, jag är hemma några timmar sen bär det av till Ystad, då vi är ett gäng från jobb som ska åka på endagskryssning till Polen. Kul va?

Jag har bokat frisörbesök det 29 april. Då ska det toppas och slingas.

Och min receptionsutbildning börjar 27 april.

Se det går framåt i mitt liv, hoppas det gör det i ert också ;P

Just nu håller johanna på att skicka bilder till mig som vi tog för ett par veckor sen. Not so smickrande... haha!

Här är en, och tänk då att det är en av de bästa!




Vad säger ni? Inte det bästa ;P

Jag måste sluta äta godis och choklad....!! Inte det bästa man kan leva på.
Visste ni att man går upp i vikt av sånt?
Jag har kommit i underfund med det iaf.


Varför är det så svårt att tjäna pengar?
Jag har stooooora problem. Svårt att hålla på dem, svårt att spara...
Jag måste komma på något sätt. Fast det antar jag att många behöver.
Är det någon som har något tips antingen på hur jag kan tjäna pengar, gärna snabbt, eller hur jag kan spara så hjälp mig gärna.


Ohhhh, kollar på Law and Order, de är sååå smarta. De hittar alltid den skyldiga, i alla såna serier, fast som jag skrivit många gånger förut, CSI Miamis Horatio är ju bäst, han hittar alla lösningar själv snabbare än alla andra.

Nu ska jag göra annat.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Wonka

Woohoo ! Updates rules ! Var bokar man endagsresor till polen? Please tell. Ciao!

2009-04-23 @ 14:31:51
Postat av: Alfons Å

Trevlig bild där... =)

2009-04-30 @ 17:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Tips!!

Bodystore.com
Hälsokost till lägre pris!
CDON
Musik, Film, Böcker, Spel och Elektronik!
Dress-for-less
CoolStuff.se
Prylar, Presenter och Gadgets till Max!
Euroflorist
Vistaprint.se
Tele2Comviq
inkClub.com
Ginza
Eniro Köp och Sälj
Annonsbörsen