Apotekets nya!

Apoteket har tagit fram tandkräm, munskölj och tandborste.

Har dem inte gjort det förr? På reklamen låter det som om det är värsta nyheten, att de kan ta fram dessa produkter. Ok, ny sort kanske, men det låter som om både tandkräm, munskölj och tandborstar är nya uppfinningar.

Så nu vet ni det, nya uppfinningar finns att köpa, på apoteket dessutom.

Jag väntar på mjölk, bröd, kläder, skor och andra nödvändiga saker, så behöver man aldrig gå någon annanstans än apoteket ;P =D


Köpte träningskort idag. Känner mig ganska duktig. Bundit mig för ett år och känner mig verkligen motiverad och positiv till detta.
Idag är sista dagen på mitt gamla liv.
Imorgon är första dagen på mitt nya.

Yeah!

Puss

Kommentarer
Postat av: Lesly

Lycka till med tränandet! Idag är första dagen på ditt nya liv =)

2009-02-26 @ 13:10:03
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: Sabina Delanie

Nice blog, many hugs Delanie

2009-03-03 @ 14:11:56
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Tips!!

Bodystore.com
Hälsokost till lägre pris!
CDON
Musik, Film, Böcker, Spel och Elektronik!
Dress-for-less
CoolStuff.se
Prylar, Presenter och Gadgets till Max!
Euroflorist
Vistaprint.se
Tele2Comviq
inkClub.com
Ginza
Eniro Köp och Sälj
Annonsbörsen