Känslan

Varför ska det vara på detta sättet?
Varför ska man dras åt de människor man inte kan få? En som man finner otroligt attraktiv, man nästan smälter när man ser honom, och så finns det ingen möjlighet att få honom..
Och dessutom råkar man i problem och gör att det blir ännu mindre chans att få honom. Otroligt!

Varför kan det inte bara gå lätt för mig. En enda gång. Bara flyta på och bli bra?

Inte för att mitt liv inte är bra just nu. Nej nej. Mitt liv har utvecklats åt rätt håll och det mesta är faktiskt helt ok just nu. Jag har framtiden framför mig, kan se fram emot den och leva gott. Men jag saknar det där lilla extra.
Det som gör tillvaron lite ljusare.
Jag vill ha någon som håller om mig, någon att se framtiden med och någon att vara kär i.

Och jag vill ha någon jag dras till på samma sätt som till honom. Någon jag kan titta på och bara smälta som jag gör när jag ser på honom. Jag ville ha honom men vi två kommer det aldrig att bli.
Jag känner inte honom speciellt bra, jag vet det. Och jag vet att vi är väldigt olika på många sätt.
Men den känslan jag fick när vi pratade. Den känslan jag kände inom mig när jag såg honom. Den känslan jag fick varje gång han rörde vid mig. Den känslan vill jag ha!

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag hade samma problem. Killen jag gillade tittade inte ens på mig. Jag var som luft. Ändå visade jag allt för att han skulle se mig. Sen bestämde jag mig för att glömma honom. Då hände det otroliga. När jag inte visade mig för honom mer då såg han mig. Plötsligt var det han som blev intresserad. Han började ringa, gjorde en saker för att få kontakt. Killar gillar visst inte att jag jag visar intresse. Prova. kanske han är likadan.

Sofia

2009-02-17 @ 13:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Tips!!

Bodystore.com
Hälsokost till lägre pris!
CDON
Musik, Film, Böcker, Spel och Elektronik!
Dress-for-less
CoolStuff.se
Prylar, Presenter och Gadgets till Max!
Euroflorist
Vistaprint.se
Tele2Comviq
inkClub.com
Ginza
Eniro Köp och Sälj
Annonsbörsen