Melodifestival deltävling 1

Idag börjar melodifestivalen. Enligt mig en av årets största händelser, en av sveriges största och längsta fester. Den börjar ikväll, slutar i mars, och kör efterfesten i maj!

Första deltävlingen kommer befinna sig i Göteborg och börjar om ca tio minuter =)

Ny programledare är Petra Mede, otroligt fint namn, Petra, tycker jag ;P Vi får se om hon är lika bra som jag hade varit som programledare också.

Ikväll tävlar följande:

Nina Söderquist - Tick Tock

Jonathan Fagerlund - Welcome to my life

Shirley Clamp - Med hjärtat fyllt av ljus

Scotts - Jag tror på oss

Emilia - You´re my world

Alcazar - Stay the night

Caroline Af Ugglas - Snälla snälla

Marie Serneholt - Disconnect me


Vad jag tyckte om de olika bidragen och hela deltävling 1 och nya programledaren återkommer jag med när jag sett Deltävlingen ;P

Hoppas ni tittar och njuter (ifall det är någon bra låt!) av första deltävlingen. Vi hörs om en stund!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Tips!!

Bodystore.com
Hälsokost till lägre pris!
CDON
Musik, Film, Böcker, Spel och Elektronik!
Dress-for-less
CoolStuff.se
Prylar, Presenter och Gadgets till Max!
Euroflorist
Vistaprint.se
Tele2Comviq
inkClub.com
Ginza
Eniro Köp och Sälj
Annonsbörsen