Melodifestival ikväll =D

Nu har jag inte skrivit jättemycket på ett tag. Känner lite torka, vet inte vad jag ska skriva om.

Så är det melodifestival ikväll, fjärde och sista delfinalen, efter idag har vi sett allt melodifestivalen hade att bjuda på i år. Det kommer inga fler nya bidrag. Sista åtta presenteras ikväll. Och jag kommer självklart att vara på plats på malmö arena och uppleva det live.
Min första delfinal live och det ska bli kul. Dock ensam som alltid men kanske får jag träffa folk från min stad som faktiskt gillar det också =)

Men så kom jag nu då på att jag faktiskt inte skrev en sammanfattning av förra delfinalen. Den tredje.
Detta skäms jag nu för. Förlåt. Jag vet att ni förväntade er en sammanfattning där också, nu när jag skrivit om de båda första. Förlåt, verkligen. Besviken på mig själv.

Jag lovar lovar lovar att det kommer sammanfattning av både tredje och fjärde delfinalen imorgon.

Fast först ska jag gå och se musikal med farmor, pappa, petra och några vänninor till farmor ;P Imorgon alltså. Inte idag. Idag ska jag till arenan.

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Tips!!

Bodystore.com
Hälsokost till lägre pris!
CDON
Musik, Film, Böcker, Spel och Elektronik!
Dress-for-less
CoolStuff.se
Prylar, Presenter och Gadgets till Max!
Euroflorist
Vistaprint.se
Tele2Comviq
inkClub.com
Ginza
Eniro Köp och Sälj
Annonsbörsen