Pauser???!!!!???!!!

It´s totally Crazy!! Som Emelie så galant uttryckte det.

Dessa jävla pauser på tv!! Alldeles för många och alldeles för långa! Varför? Kan man inte bara en enda gång få se en film eller ett program och slippa dessa evighetspauser???

Är det inte andra därute som håller med mig?

Jaa jag vet, detta drar in pengar åt kanalerna och bla bla bla, men så många? Och så långa??

Jobbigt värre.

Och illa mår jag också, har gjort det i ett par dagar nu, men otroligt hemskt är det idag.. Känns som om jag ska spy vilken sekund somhelst... Och det känns som om ifall jag äter något kommer det bara komma ut direkt..

Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Tips!!

Bodystore.com
Hälsokost till lägre pris!
CDON
Musik, Film, Böcker, Spel och Elektronik!
Dress-for-less
CoolStuff.se
Prylar, Presenter och Gadgets till Max!
Euroflorist
Vistaprint.se
Tele2Comviq
inkClub.com
Ginza
Eniro Köp och Sälj
Annonsbörsen