Repris

Domi sitter, nej förlåt, ligger och tittar på inspelningen av första deltävlingen av melodifestivalen från igår. Hon jobbade ju natt och missade detta så nu passar hon på =) Vilket betyder att jag också får en repris! Det är alltid trevligt =)

Idag kommer det bli en sån seg dag, men det kan vara skönt det också. Jag ska bara ta det lugnt. Imorgon ska jag ju jobba, behöver samla energi ;P hahaha!

Mamma fyller år idag också. Hon fick en berlock till sitt halsband av mig. Alla andra hade typ glömt bort att hon fyllde år ;P Domi fixade spontant ett litet kort åt henne.

Nu är det Shirley på tvn, den låten tyckte jag faktiskt var jättefin =) Och av någon anledning så lät den bättre idag =)

Nej nu ska jag göra lite annat. Vi hörs senare =)

Puss!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Problemet för Shirley var väl att rösten inte höll när tonartshöjningen kom där på slutet. Lite synd faktiskt.

2009-02-09 @ 22:19:56
URL: http://www.metrobloggen.se/oj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Tips!!

Bodystore.com
Hälsokost till lägre pris!
CDON
Musik, Film, Böcker, Spel och Elektronik!
Dress-for-less
CoolStuff.se
Prylar, Presenter och Gadgets till Max!
Euroflorist
Vistaprint.se
Tele2Comviq
inkClub.com
Ginza
Eniro Köp och Sälj
Annonsbörsen