Snart

Kaffet står bredvid mig, jag är påklädd och betyg är kopierade och referenser är klara. Allt är klart inför intervjun förutom mitt hår. Mitt hår har jag inte ens borstat idag. Ser ut som om jag stoppat fingrarna i elkontakten.
Men som sagt, jag fixar inget förrän jag druckit kaffe!
(Betygen kopierade mamma och referenserna skrev jag ner igår ;P)
Och det är lugnt med tiden. Har 50 min på mig =)
Jag blir körd dit! Slipper ta bussen, denna jävla kollektivtrafik, aldrig i tid och av någon anledning hamnar man ofta fel...
Charlotte är sjuk så vi tar hennes bil. Synd om henne faktiskt, inte kul att vara sjuk, krya på dig Charlotte!! =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Tips!!

Bodystore.com
Hälsokost till lägre pris!
CDON
Musik, Film, Böcker, Spel och Elektronik!
Dress-for-less
CoolStuff.se
Prylar, Presenter och Gadgets till Max!
Euroflorist
Vistaprint.se
Tele2Comviq
inkClub.com
Ginza
Eniro Köp och Sälj
Annonsbörsen