Sthlm igen

Nu har jag inte skrivit på ett tag. Och jag beklagar verkligen!!

Jag har ju varit i Sthlm på intervju och jaa, träffat folk osv så jag har nästan hela tiden haft saker för mig och saker har hänt hela tiden så när jag väl haft en stund över så har den användts till att sova.

Jag var ju på intervju på Gröna Lund i torsdags. Jag tycker det gick bra =) Hoppas jag får jobbet. Verkade vara en kul arbetsplats, visserligen kommer jag gå ner i lön, men jag jobbar heltid vilket betyder att jag kommer få ut mer ändå. Och jag söker andra extrajobb och andra jobb också, får jag något bättre så får jag ju ta det. Men det känns som om ifall jag fick jobbet på Gröna Lund så skulle jag ha en väldigt väldigt rolig sommar!
Och de andra som var på gruppintervjun, vi var 12 pers, de verkade vara jättetrevliga =) Skulle nog inte ha något emot att jobba med någon av dem alls.

Och jag skulle ju få träffa min lilla kusin mycket mycket mer, och det vill jag ju göra. Tycker det är synd att vi bor så långt ifrån varandra. Jag har ju alltid önskat att jag skulle få någon liten ny person i släkten och äntligen har jag fått det och då bor vi så långt bort från varandra. Jag måste ju kanske erkänna, jaa, jag har ju velat flytta till sthlm och göra något sånt här, om så bara för en sommar, jättelänge, men att det blir mer allvar precis nu när hon har kommit har nog lite med hennes ankomst att göra också.
Jag vill inte bli en sån hon blir lite nervös och blyg för när hon träffar pga hon inte träffar mig så ofta, jag vill bli den hon känner igen och springer glatt till när jag kommer! Jag vill att hon ska ha någon nära kontakt med någon i hennes släkt härnere ifrån. Visst har och kommer hon ha kontakt med andra här också, min morbror tex, och det tycker jag är bra. Men jag vill finnas där, vill att hon alltid ska veta det!

Nu när jag var uppe har jag träffat folk också =) Quigley, Ida, Therre, Anki, Två kompisar till Ida, och Joel.
Detta var trevligt! =)

Jag har fikat, druckit öl, och ätit ute och promenerat däruppe också.

Jaa det var typ allt jag hade att berätta.

Återkommer ikväll då det är MELODIFESTIVAL DELTÄVLING TVÅ!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Tips!!

Bodystore.com
Hälsokost till lägre pris!
CDON
Musik, Film, Böcker, Spel och Elektronik!
Dress-for-less
CoolStuff.se
Prylar, Presenter och Gadgets till Max!
Euroflorist
Vistaprint.se
Tele2Comviq
inkClub.com
Ginza
Eniro Köp och Sälj
Annonsbörsen