Tired

Jag är trött och tittar på två och en halv män, när jag egentligen borde sova sen ett antal timmar tillbaka eftersom jag ska jobba imorgon.

Mitt besökarantal till min blogg har ökat, =) det är kul! =)

Jag har lite ont i magen också... Ätit för mycket.. Idag har varit en sådan dag. Ätdag! ;P Ibland får man såna, får inte ni? Då man bara är sådär extrahungrig, men man är inte van vid att äta så mycket så man får egentligen inte plats med det i magen, så gör det lite ont istället.
Jag tror det beror på allt godis jag stoppat i mig.

Gäsp gäsp...

Och E är inte hemma än, hon skulle dricka vin med Hannah. Hoppas de har det kul =) Jag vill också umgås och dricka vin, men som sagt, jag ska jobba imorgon och borde faktiskt gå och lägga mig nu.
Men jag känner mig själv. Kommer sätta mig framför tvn igen nu när jag skrivit detta.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Tips!!

Bodystore.com
Hälsokost till lägre pris!
CDON
Musik, Film, Böcker, Spel och Elektronik!
Dress-for-less
CoolStuff.se
Prylar, Presenter och Gadgets till Max!
Euroflorist
Vistaprint.se
Tele2Comviq
inkClub.com
Ginza
Eniro Köp och Sälj
Annonsbörsen