Glädje

Kallt kallt kallt, det är det i skåne nu. Eller iaf Malmö.

Jag undrar verkligen var våren tar vägen???

Kom kom kom!!

Vi kör trippelt på att ord, kanske får det effekt då?

Imorgonbitti åker jag till sthlm. Kommer alla och möter mig då? ;P

Mamma berättar för mig att jag måste börja tvätta själv ifall jag flyttar till sthlm, tack för insikten mamma. Jag trodde du kom upp och tvättade åt mig där också ;P Haha!! Jag kanske måste börja vara lite mer försiktig med vad jag slänger på golvet. Haha!

Alltså, musik kan göra en så glad!! =D Men som Ida sa, det vore ju tråkigt om det gjorde en ledsen eller så ;P haha!
Jag blir iaf väldigt glad av musik, utan musik hade det varit jobbigt att leva vissa dagar. Helt ärligt. Musik förändrar tillvaron på många sätt. Förgyller tillvaron helt enkelt.

Idag har jag shoppat. Två kjolar och ett par byxor, mysbyxor. Det var bra köp enligt mig =) Har byxorna på mig nu, tycker otroligt mycket om dem =D De var jättebekväma. Dock kunde jag köpt dem en storlek större. Inte för att de inte passar utan pga jag gillar stooooora mysbyxor. Men de sitter liksom inte tight eller så så de funkar bra =)

Nej nu kommer min morbror snart hit så jag måste sluta sitta vid datorn en stund.

Puss!

Kommentarer
Postat av: sofia

Ha en mysig resa till stockholm. funderar på att själv åka ner snart.

2009-02-11 @ 11:08:41
Postat av: Alfons Å.

Samma här.. Ha det trevligt där uppe. Önskar själv jag kunde bo i hufvudstaden..

2009-02-12 @ 16:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Tips!!

Bodystore.com
Hälsokost till lägre pris!
CDON
Musik, Film, Böcker, Spel och Elektronik!
Dress-for-less
CoolStuff.se
Prylar, Presenter och Gadgets till Max!
Euroflorist
Vistaprint.se
Tele2Comviq
inkClub.com
Ginza
Eniro Köp och Sälj
Annonsbörsen