BYGGRÖRA!!

Jag vet inte riktigt vad som hände med min blogg. Men alla ni som ser hur det ser ut här nu, överse med detta. Jag ska sätta mig imorgon och fixa det hela. Jag tänkte jag att jag skulle vara lite duktig och fixa en sak till och så hände detta... Menyn ligger längst nere och allt ser hemskt ut. Om något därute vet vad som hänt eller hur man fixar det så säg gärna till. Jag förstår bara inte, jag hade en backup, och har tagit bort allt det andra som gjorde att det blev såhär, och la in min backup istället. Då ska ju allt bli som vanligt, men det blev det inte.... Och jaa jag har uppdaterat och allt möjligt... =( Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Tips!!

Bodystore.com
Hälsokost till lägre pris!
CDON
Musik, Film, Böcker, Spel och Elektronik!
Dress-for-less
CoolStuff.se
Prylar, Presenter och Gadgets till Max!
Euroflorist
Vistaprint.se
Tele2Comviq
inkClub.com
Ginza
Eniro Köp och Sälj
Annonsbörsen