Ekonomi...suck...

Ok, nu är jag nyfiken!! Alfons och Molgan?? Vilka är ni? :S

Usch vad jag är seg....
Vad ska man göra? Vädret är HEMSKT och jag fryser. Absolut inget att göra mer än att kedjeröka och kolla tv..

Tänkte på det. Måste nog dra ner på ciggen. Det pajar min ekonomi totalt. Fler som upptäckt att det gör det?
Och jag som behöver pengar och allt.
Dock blev jag lite glad precis. Spiros sa att sälvklart kan jag låna pengar av dem ifall det skulle vara så att jag får jobb och flyttar uppåt innan jag tjänat ihop tillräckligt. Dock måste jag visa att jag försöker.
Vilket kanske inte är så övertygande med tanke på att jag redan varit på bio denna veckan och ska bowla ikväll, men va fan, lite måste man väl leva?
Ska betala räkningar också. Än så länge har jag fyra st. Tror dock inte det blir fler. Men de är på saftiga belopp alla fyra, eller nej tre av dem. En är till stockholms bostads förening och den är bara på 275 kr..

Oj kom på precis att jag borde ha en till räkning någonstans.. Var har den tagit vägen tro? Det måste jag nog kolla upp, vill inte hamna i klistret.

Vilka uttryck vi eg har här i sverige...
Hamna i klistret.
Jag menar. Det betyder ju, jag vill inte få problem. Varför inte bara säga det isf??

Men jag har iaf inte fem fingrar på tummen ;P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Tips!!

Bodystore.com
Hälsokost till lägre pris!
CDON
Musik, Film, Böcker, Spel och Elektronik!
Dress-for-less
CoolStuff.se
Prylar, Presenter och Gadgets till Max!
Euroflorist
Vistaprint.se
Tele2Comviq
inkClub.com
Ginza
Eniro Köp och Sälj
Annonsbörsen