Godmorgon ;P

Nu är det morgon, eller för mig iaf, fastnade vid tvn inatt så jag somnade rätt sent och jaa... Då sover man länge, speciellt när man har det så skönt som idag att mamma inte är hemma och väcker en ;P

Har en hund som bestämt sig för att ligga över halva min överkropp med huvudet vilat mot min högra arm vilket gör att det är lite problematiskt att skriva. Den högra handen är liksom där den är, kan röra fingrarna dock ej mer än så. Haha, men jaa, utmaningar tillhör livet right?

Ska iväg och bowla ikväll. Domi ringde. Med folk jag inte känner, varav en av dem har jag bara hört ski om förut. Men ok. Jag gör det för hennes skull för jag vet att hon skulle gjort det för min. Och dessutom, personen jag hört skit om killen från visade sig vara skit själv så man kanske inte ska lita på det...?

M, S och E är påväg hem. Emelie lämmades tydligen ensam ute på landet där det inte gick några bussar alls idag. Så hon var ute i detta skitväder flera timmar tills mamma och spiros hämtade henne och då var hon iskall. Ska höra ordentligt va som verkligen hänt när de kommer, vilket bör vara snart.

Återkommer med info senare =)

Puss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Tips!!

Bodystore.com
Hälsokost till lägre pris!
CDON
Musik, Film, Böcker, Spel och Elektronik!
Dress-for-less
CoolStuff.se
Prylar, Presenter och Gadgets till Max!
Euroflorist
Vistaprint.se
Tele2Comviq
inkClub.com
Ginza
Eniro Köp och Sälj
Annonsbörsen