Heellu

Jobbat idag. Jag är sååå duktig =)

Nu är jag trött, dock inte sova trött, och det finns typ absolut inget att göra.

Nu sitter jag och smsar med Marcus. Han har börjat höra av sig igen.. =S

Nej alltså. Har kollat på rum i sthlm idag också. Svindyrt. JAG VILL BO PÅ SÖDER FÖR EN NORMAL HYRA!!!!
Ska det vara så jävla svårt?
Någon som vill hyra ut sin lägenhet där åt mig? För helst vill jag ha en egen... Det blir liksom...eget ;P

Nu hade jag velat ha Domis filmsamling här, en mysig kille vid min sida och något gott att dricka.... Varför har jag inte det då?

Varför kan inte folk acceptera att alla är olika? Jag är en nattmänniska, är jag ledig från jobb, även om det är för en längre period, vill jag gärna sitta uppe sent och sova länge. Inte för att jag SKA utan för att det är tider som passar mig mycket bättre. Jag trivs bättre med det. Och då bara för att mamma inte tycker att det är så det ska vara så får jag inte sova på morgonen "Du ska inte sova bort hela dagen", jaa men vad fan då? Är inte jag vuxen nog att bestämma själv hur JAG vill ha det och hur JAG vill leva mitt liv?? Jag sköter jobbet!! Jag har inte bett henne smyga runt tills jag vaknar eller något sådant. Jag sover hårt, jag vaknar bara av ljud hon gör ifall jag sovit klart.
Men det stör henne av någon anledning tydligen. Jaa hon kan ju bara försöka få upp mig imorgonbitti ifall jag inte anser att jag är klar i sängen. Suck...

Kommer bli bråk och skit imorgon... Bara för att hon inte kan acceptera att jag är en annan människa än henne och att jag vill och gillar sova på morgonen.
Om jag går och lägger mig nu kommer jag bara ligga vaken ett jävla bra tag pga jag inte kan somna för jag är inte trött nog... Så lönt att lägga sig då? Då är det väl lika bra att ligga framför tvn med låg volym och bli trött av det? Det är ju liksom inte så att dem hålls vakna av den....

Jävlar vad jag tjatat om det nu.. Ska jag sluta med. =)

Tänkte börja mitt nya liv imorgon. Börja träna varje dag jag inte jobbar. Känns som en bra grej. Så jag blir fit till sommaren som Johanna antagligen hade sagt ;P

Och till helgen blir det Singstar och antagligen bowling också =D Fy fan vad kul!!!!
Ska nog sticka en runda till systemet också innan dess...

Men nej, nu ska jag lägga mig i soffan och dega.

Puss Haj!

Kommentarer
Postat av: Molgan

tihi. nattmänniskor rules!

2009-01-27 @ 03:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Tips!!

Bodystore.com
Hälsokost till lägre pris!
CDON
Musik, Film, Böcker, Spel och Elektronik!
Dress-for-less
CoolStuff.se
Prylar, Presenter och Gadgets till Max!
Euroflorist
Vistaprint.se
Tele2Comviq
inkClub.com
Ginza
Eniro Köp och Sälj
Annonsbörsen