Hej alla barn! ;P

Igår var skitkul!! Jag och Frida och hennes bror stack till slagt och där träffade vi en massa andra.
Vi dansade och sjöng och drack och hade verkligen jättetrevligt!! =)
Varför har man inte såna kvällar oftare? Ok, man behöver kanske inte dricka varje gång men ändå ;P Kör man ett par timmars dans 4-5 gånger i veckan så behöver man fan aldrig tänka på att träna eller inte äta gott, för det löser sig liksom av sig själv ;P
Sen när vi stack därifrån vid...hmm...tio över fyra kanske, så gick vi till centralen som inte hade öppet så vi kunde gå in i värmen, ISKALLT ute.. Jag förstår inte det där, varför kan inte centralen ha öppet dygnet runt? Malmö har säkert råd att anställa nattvakter där ju.. Det är liksom sveriges tredje största stad, det är nästan pinsamt inför besökare att inte ens centralen har öppet... Där går ju ändå tåg...
Dock gick inte deras tåg förrän halv sju typ och iskallt ute som sagt, så vi satt ute ett bra tag. Såhär såg vi ut:



Vi hade ju kul trots kylan ;P

Idag vaknade jag av ett sms från Johanna kvart över tolv. Hade glömt ställa klockan, skulle ju möta henne halv ett på hennes jobb när hon hade rast så skulle vi luncha och handla på systemet inför ikväll (singstarafton). Så jag fick ju bråttom och skyndade iväg. Lite stolt, befann mig där kvart i och han köpa kaffe innan också. Jag är duktig jag om jag vill det bara ;P
Så vi lunchade på BK och sen handlade jag på systemet och tog mig hemåt.
Så nu sitter jag här och väntar ;P
Haha, nej jag ska iväg och köpa godis och sånt skit också strax. Produktiv dag idag ;P Tänkte kolla med mamma ifall hon vill hänga med så tar vi Bongo också på en runda. =)

Har även fått en kommentar om min sida. Att den inte liksom blir för stor så hela inte kommer med i fönstret. Tack för det, jag ska försöka fixa det så fort som möjligt =) Hade ingen aning! Säg gärna till om ni har fler synpunkter =) Uppskattar det!

Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Tips!!

Bodystore.com
Hälsokost till lägre pris!
CDON
Musik, Film, Böcker, Spel och Elektronik!
Dress-for-less
CoolStuff.se
Prylar, Presenter och Gadgets till Max!
Euroflorist
Vistaprint.se
Tele2Comviq
inkClub.com
Ginza
Eniro Köp och Sälj
Annonsbörsen