Hjälp?

Fan vad mörkt det blir helt tidigt. När jag slutade jobb idag och kom ut (hade inte sett ut på flera timmar eftersom vi ej har något fönster) så var det redan mörkt. Klockan var bara fem! =O
Fick en biobiljett på jobb idag också, som tack för hjälpen i lördags och för att chefen tyckte jag varit duktig och jobbat bra =)

Imorgon ska jag börja gå igenom alla mina melodifestivaler och sortera och kolla kvalité och allt möjligt. Så ska jag sen lägga ut en annons och se om det finns fler galningar som jag som vill ha, så kanske jag kan tjäna lite extra pengar!
Det ska bli helt kul att gå igenom dem, kommer ta evigheters tid för jag kommer vilja kolla på saker och sånt samtidigt ;P

Kom in på bröllopsakademin också. Nu har det blivit helt jobbigt. Den kostar 6800 kr. Jag har pengar till det, det är inte det. Utan pengarna jag har måste jag också spara ifall jag nu flyttar till Sthlm.. Och betaler jag utbildningen så kommer jag inte ha så mycket kvar. Så hur ska jag nu göra?
Tar jag utbildningen får jag svårt att klara det ifall jag åker till sthlm. Tar jag inte utbildningen kan jag komma att ångra mig jättemycket sen... Svårt val.
Ska snacka med pappa. Han fick ju en del pengar efter farfar nu. Kanske kan vi komma överens om något lån eller så så jag kan göra båda. Det är det som vore det bästa.

Men nu ska jag göra lite annat. Och snart är det mat också, Simon kommer in och äter idag.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Alfons Å.

Chansa och gör det du tycker är skoj. Om du blir Stockholmare så kommer ändå klara dig, för jag har hört att de 08:orna är ena tuffa jäklar. Annars så har du ju pappa din och om inte det så kan du alltid komma förbi mig, så bjuder jag på lite kakor.



2009-01-29 @ 19:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Tips!!

Bodystore.com
Hälsokost till lägre pris!
CDON
Musik, Film, Böcker, Spel och Elektronik!
Dress-for-less
CoolStuff.se
Prylar, Presenter och Gadgets till Max!
Euroflorist
Vistaprint.se
Tele2Comviq
inkClub.com
Ginza
Eniro Köp och Sälj
Annonsbörsen