Lonely!

Jag har tråkigt. Köpt en massa massa godis... Och M, S och E har stuckit. Nu vet jag fan vad jag ska göra tills de kommer.
Borde kanske ta tillfället i akt och spela massa rolig musik och bara leka allmänt galen här hemma. Inte ofta jag får chansen ;P

Suttit för mycket vid datorn senaste tiden så liiiite trött på det nu ;P

Vill vara kär, älskar känslan av att vara kär. Gör inte ni?
Den är så underbart härlig, spec ifall den man är kär i är kär tillbaka.
Gå runt med fjärilar i magen, le lyckligt hela tiden och bara känna "kär-känslan"!!

Puss

Kommentarer
Postat av: magnus söderholm

skulle bara sända en stor kram till er allihopa. Var räd om er .kram Mange.

2009-01-31 @ 21:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Tips!!

Bodystore.com
Hälsokost till lägre pris!
CDON
Musik, Film, Böcker, Spel och Elektronik!
Dress-for-less
CoolStuff.se
Prylar, Presenter och Gadgets till Max!
Euroflorist
Vistaprint.se
Tele2Comviq
inkClub.com
Ginza
Eniro Köp och Sälj
Annonsbörsen