Right!

Hej Alla!

Jag har aldrig bloggat tidigare men detta ska nog gå bra =)

Precis hemkommen från bio med Johanna, bröllopsduellen. Typ inte världens bästa film. Men jaa, trodde den skulle vara bättre helt enkelt. Det är det som är med i trailern, kanske två saker till som är roliga, resten är väl, likadant.

Sitter just nu och funderar på vad jag ska hitta på nu då.

House på TV, gillar den där doktorn alltså. Så jävla smart och så jävla otrevlig! Hade velat ha honom som läkare om jag skulle bli sjuk, hade inte ni velat det? Hittar alltid felet och gör alla friska.

Ni kommer märka i min blogg att jag har vääääldigt lätt för att byta ämne. Men det är bara sån jag är ;P

Fan, mina cigg snart slut. Dock ändå lite stolt att jag hade kvar efter sthlm, det betyder att jag rökt mindre än vanligt =) Är inte alla stolta över mig? Ska dra ner dock. Har ni hört senaste nyheten? Rökning dödar! =O
Haha!

Meeeeeen, jaa detta får nog bli mitt första, kanske lite korta blogginlägg ;p

Avslutar med några visdomsord!

Skånska är charmigt.
Men kräver hårt arbete att lära sig.

Så sant som det är sagt ;P

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Tips!!

Bodystore.com
Hälsokost till lägre pris!
CDON
Musik, Film, Böcker, Spel och Elektronik!
Dress-for-less
CoolStuff.se
Prylar, Presenter och Gadgets till Max!
Euroflorist
Vistaprint.se
Tele2Comviq
inkClub.com
Ginza
Eniro Köp och Sälj
Annonsbörsen