Shady lady!

With a hi hi ho and a hi hi hey!!

Kollar gamla ESC (För er som inte vet Eurovision Song Contest betyder det ;P)

Älskar det!!! =D



Jaa för er då som inte visste, om det kunnat undgå någon, iaf er som känner mig även om det bara är lite, så ÄLSKAR jag sånt ;P

114 st videoband och DVD hemma med sånt =)
Ok, någon är väl dubbel, men inte många, haha!

Bästa årgången på ESC är iaf 1993, ifall ni får för er att kolla någon nån gång. Där är nästan alla låtar bra! Och massa minnen till dem har jag också, kollar ni på den med mig någo gång får ni höra en hel del under festivalens gång.

Snart måste jag göra mig iordning för att sticka iväg och bowla. Misstänker att någon nagel iaf kommer brytas av.. suck. Igen..

Funderat lite. Nu när jag inte kan handla så mycket.. Är det svårt att sy om och göra egna kläder? Vad tror ni? Ska jag ge mig på det? Försöka iaf kanske. På så sätt kan man ju kanske få något nytt i garderoben utan att det kostar en massa. Jag ska nog göra ett försök. Dock inte precis nu i detta ögonblick.
Får gå igenom garderoben också, se om där finns något jag inte använder att prova på, kanske går åt helvete ;P

Nu kom bror min hit. Händer inte så ofta. Ska kanske umgås lite eftersom jag är enda hemma. Eller nej, Emelie är hemma också men hon badar så hon är inte mycket sällskap för honom.

Take it easy!

Puss

Kommentarer
Postat av: Alfons Å.

Eurovision.. Hm. Tror jag och min pappa Bertil har sett det ngngång. Det är där en massa personer sjunger va?? Typ vuxna.. Iaf. Det där med egna kläder låter som en kul ide. Speciell om man tar ngt gammalt plagg, klipper lite och sedan kanske man har en ny utstyrsel.. Kram

2009-01-23 @ 20:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Tips!!

Bodystore.com
Hälsokost till lägre pris!
CDON
Musik, Film, Böcker, Spel och Elektronik!
Dress-for-less
CoolStuff.se
Prylar, Presenter och Gadgets till Max!
Euroflorist
Vistaprint.se
Tele2Comviq
inkClub.com
Ginza
Eniro Köp och Sälj
Annonsbörsen