Top of the world! Hmm...

Godmorgon =)

Ska snart iväg till jobb.. Kunde skjutit upp det en timme verkligen, vaknade precis, eller jaa 16 min sen, och jag skulle vilja ta det lite lugnare nu alltså, vakna riktigt, äta, duscha osv...

Sen tycker jag minsann att jag kunde varit född tidigare på året. Typ nu i feb-mars. Får typ 10 kr mindre i timmen på Gröna Lund pga några månader... suck...

Men men.

Måste betala räkningar också.. Får göra det antingen ikväll eller imorgon. Orkar verkligen inte precis just nu.
Bara se mina pengar försvinna... =(

Nej nu måste jag göra min iordning för jobb.

Have fun today =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Tips!!

Bodystore.com
Hälsokost till lägre pris!
CDON
Musik, Film, Böcker, Spel och Elektronik!
Dress-for-less
CoolStuff.se
Prylar, Presenter och Gadgets till Max!
Euroflorist
Vistaprint.se
Tele2Comviq
inkClub.com
Ginza
Eniro Köp och Sälj
Annonsbörsen