Sommar sommar sommar!

Haha, gillar de där säljarna på sån shoptv. Vibratone! Forma rumpan, Vibratone hjälper dig att få en vacker kropp, bla bla bla! De låter verkligen som om de tror på det. Jag har haft sån, det funkar inte ;P

Mamma ville jag skulle baka äpplekaka idag. Funderar nu på ifall jag också är sugen på det? Hmm... Inte just nu iaf. Vi får se senare.

Jag vill ha en hobby. Något jag inte tröttnar på. Jag bara tröttnar på allt. Och tröttnar jag inte på det så är det för dyrt. Varför ska det vara så?

Och var tar sommaren vägen? Ok, vi är i slutet av januari, ska ju inte vara sommar nu. Men jag tror att många håller med mig när jag skriver att jag vill att sommaren ska vara här nu, med värme, sol, utomhusaktiviteter... Saknar sommaren. Jag bor nog i fel land alltså. Förstår inte mig själv, här kämpar jag för att flytta till Sthlm, när jag borde kämpa för att flytta någonstans där det är varmare klimat mer tid av året.. Men men, nu är det Sthlm som är målet för tillfället.
Men jag saknar sommaren ändå..

Haha såg precis en man som kysste en tjej på tv. Såg helt ärligt ut som om han tänkte äta upp henne.
Jävlar vad folk är rika alltså.... (Slökollar på Bröllop i miljonklass)
Tre helikoptrar, en strandvilla på 1100 kvm, bygger om hela huset, dansgolv i plexiglas över poolen... Och hon är sjuksköterska, vilket betyder att hon fångat en rik man. Ingen av dem ser spec bra ut, eller ok, hon har väl potensial, men ser ut som hon har opererat läpparna större och det var inte snyggt. Hon ser ut att vara jämnårig med hans ena dotter.
Bara klänningen kostade 12000 dollar.
Fan vad jag kan tjäna pengar om jag kommer in i den branchen... Folk är ju villiga att betala. Man måste bara försöka skaffa kontakter och kunder som har pengar.. Får åka till LA typ ;P hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Tips!!

Bodystore.com
Hälsokost till lägre pris!
CDON
Musik, Film, Böcker, Spel och Elektronik!
Dress-for-less
CoolStuff.se
Prylar, Presenter och Gadgets till Max!
Euroflorist
Vistaprint.se
Tele2Comviq
inkClub.com
Ginza
Eniro Köp och Sälj
Annonsbörsen