Tjaaabba tjena hallå

Såå vad har hänt idag?
Mamma väckte mig kl 10, tyckte jag skulle gå upp för att inte sova bort hela dagen. Jag tyckte däremot att jag skulle sova mer så på den punkten var vi verkligen inte överens. Men jag ville inte bråka så jag steg upp snäll och lydig som jag är. Sen gick jag kort därefter och la mig igen och sov. Jag sa jag skulle sova middag för det tycker hon är helt OK. Vilket betydde att hon inte kunde säga något! ;P

Jag ska baka en tårta imorgon. En bröllopstårta. Dock tänker jag inte sätta ett brudpar högst upp. Det är till Charlotte, hon fyllde år igår och jag ska ju jämnt överdriva. Så när jag letade efter vilken tårta ja skulle göra, eftersom att göra tårta alltid är mitt jobb då jag är den som bakar bäst, så fastnade jag naturligtvis för den största och mest invecklade av dem ;P
Jag ska dokumentera byggandet så får vi se hur det blir imorgon.

Sökt fler jobb idag, i sthlm. Vill ha omväxling i vardagen!! Simon säger att jag inte får flytta, haha, han är så söt =)

Nu sitter vi och kollar film, Sea Change, på trean. Jag, Simon, Mamma och Spiros. Emelie gör spontana besök därinne också emellanåt. Den börjar bli bättre nu, filmen alltså, i början var den ganska seg. Varar en stund till så vi får se om den slutar bra då.

Nu ska Emelie sova... Hon går alltid och lägger sig så tidigt. Men that´s Emelie.

Hahaha, nu hör jag mamma säga till simon att han börjar bli rökare. Äsch, han har sina perioder, men riktig rökare är han inte.

Puss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Tips!!

Bodystore.com
Hälsokost till lägre pris!
CDON
Musik, Film, Böcker, Spel och Elektronik!
Dress-for-less
CoolStuff.se
Prylar, Presenter och Gadgets till Max!
Euroflorist
Vistaprint.se
Tele2Comviq
inkClub.com
Ginza
Eniro Köp och Sälj
Annonsbörsen