Work work work

Så nu har vi ätit frukost och umgåtts och en massa sådant. =)

Emelie har satt sig vid datorn för att redigera, Domi har åkt iväg till käglinge (där hon bor) för att hämta arbetskläder och göra sig iordning inför jobb ikväll.

Jag skriver ett par rader här u, sen ska jag byta om och sådant för kära Erik på bemanning ringde mig idag och gav mig jobb ikväll. Då jag inte har så mycket jobb eller pengar för den delen så var valet väldigt enkelt, jag har helt enkelt inte råd att tacka nej till att jobba. Förlåt förlåt förlåt Kajsa, jag vet jag skulle komma idag, och grattis som fan föresten, men jag måste verkligen jobba. Någon gång snart ok? =)
Hoppas du inte blir allt för ledsen.... Jag tycker det är väldigt synd iaf.

Jag ska iaf börja jobba 4, sen slutar jag två inatt.
Haha, fan vad konstigt det kommer kännas att gå hem vid två och lämna de andra där att jobba till halv fem imorgonbitti. Jag brukar ju vara en av dom som blir kvar till den tiden ;P
Men ganska skönt blir det ju ändå =)

Så om ganska exakt en halvtimme går bussen. Kanske ska ringa och kolla ifall mamma känner att hon vill köra mig dit ;P Haha, dock tror jag hon säger typ exakt såhär "Nej du kan ta dig dit själv, så hämtar jag dig ikväll, du får ju iaf skjuts en av sträckorna och då är det väl bättre med hemsträckan?"
Så jag får väl förbereda mig på det antar jag.

Jqg vill tatuera mig. Snackade med en av tjejerna vi var ute med igår, Frida, hon känner en tatuerare som kan göra det billigt eller gratis. Och jag såg hennes som han hade gjort och den var bra gjord så han är nog duktig. Hoppas hoppas hoppas!! =D

Nej nu måste jag klä om till uniform. Haha, jävla uniformsjobb ;P

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Tips!!

Bodystore.com
Hälsokost till lägre pris!
CDON
Musik, Film, Böcker, Spel och Elektronik!
Dress-for-less
CoolStuff.se
Prylar, Presenter och Gadgets till Max!
Euroflorist
Vistaprint.se
Tele2Comviq
inkClub.com
Ginza
Eniro Köp och Sälj
Annonsbörsen