Det var ett tag sen ;P

Lånelöfte gick åt skogen, eller jag fick löftet men när jag väl skulle ha lånet fick jag inte det.. =(
Det var synd men moi deppar inte ihop för det! Jag har ständigt nya planer och nya ideér så vi får se hur det går =D

Sommaren har finally kommit och solen står på som om vi levde i ett medelhavsland! Nice =D

Var hos tandläkaren idag, brukar inte ha problem med såna saker men fy fan vad hon slet upp hela min mun. Icke skönt. Helt öm, och jag ska dit igen på måndag, inget jag ser fram emot. Kostar alldeles för mycket gör det också. Varför ska man betala för att utsätta sig för smärta? Huh? Icke förståeligt.

Quigley den jäveln ska komma också idag, skulle egentligen vara här om en halvtimme men den förvirrade typen vände hemåt trots att han var påväg till tåget så självklart så blev det massa problem men nu kommer han ikväll istället. Lite skäll åt dig va!

Nej nu ska jag sticka lite grann (jaa jag vet, gammal tant i ung kropp)

Puss haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Tips!!

Bodystore.com
Hälsokost till lägre pris!
CDON
Musik, Film, Böcker, Spel och Elektronik!
Dress-for-less
CoolStuff.se
Prylar, Presenter och Gadgets till Max!
Euroflorist
Vistaprint.se
Tele2Comviq
inkClub.com
Ginza
Eniro Köp och Sälj
Annonsbörsen