Ja är hungrig!!

Jag är HUNGRIG.

Suck...

Varför finns det aldrig mat när man vill ha det? Varför sover folk så jag inte kan laga till något utan att väcka dem?
Varför blir jag hungrig vid denna tiden överhuvudtaget?

Imorgon ska jag gå iväg och köpa saker jag vill ha hemma som är lätta att fixa till och äta även mitt i natten och sen får ingen annan här hemma röra det. För de köper minsann inget själva, så då får de inte äta upp det jag köper hem!

Hungrig hungrig hungrig... Och inte hjälper det att jag tjatar...

Kommentarer
Postat av: Domi

men om du här hungrig ska du ju äta! Eller försök att gå och lägga dig! =)

2009-03-18 @ 06:01:26
URL: http://dominikas.blogg.se/
Postat av: Alfons Å.

När jag är hungrig brukar jag käka kakor.. Hörde du varit i Stockholm.. Hoppas du hade trevligt och hade det bra på ditt vandrarhem:)

2009-03-18 @ 20:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Tips!!

Bodystore.com
Hälsokost till lägre pris!
CDON
Musik, Film, Böcker, Spel och Elektronik!
Dress-for-less
CoolStuff.se
Prylar, Presenter och Gadgets till Max!
Euroflorist
Vistaprint.se
Tele2Comviq
inkClub.com
Ginza
Eniro Köp och Sälj
Annonsbörsen