Sjuk..

Nu har jag varit sängliggandes i typ två dagar. Mått riktigt dåligt, inte kunnat äta och jaa allt det där andra som hör till sjukdom... suck..
Idag kan jag sitta upp utan att må illa och jag ska ge mig på att äta fast föda! Wohoo! Eller ok, igår åt jag ris.

Idag har jag och emelie hittills tillbringat dagen med att kolla på gilmore girls. Men nu har vi fått klä oss och göra oss iordning för vi ska ha gäster. En kantor som mamma tydligen känner way back, ok kvinnan var väl inte kantor när de lärde känna varandra men under åren har det blivit så, och hennes man. Så mamma har ägnat typ veckan åt att förbereda för deras ankomst. Imorgon planerar jag och Emelie att göra typ samma som idag, bara sluta titta på gilmore lite tidigare då gästerna som ska komma imorgon kommer tidigare. Då kommer Domi och hennes familj, detta är personer vi känner och som vi vet är trevliga därför lockar detta mycket mer än gästerna ikväll som vi inte vet något om och som vi förväntas vara fina rena, prydliga och oerhört trevliga mot. Inte för att vi har något emot att vara rena fina och trevliga. Bara sega idag och nu pratar jag bara för mig själv, jag orkar inte riktigt. Jag har precis legat sjuk med feber och skit, jag är utmattad, trött, orkar egentligen bara ligga och göra ingenting, har skitont i halsen och täppt som fan i näsan och även om de frågar får jag inte nämna ett ord om detta.
Rätta mig om jag har fel men har man precis haft sjukdom hemma borde man iaf förvarna ifall folk kommer så de är medvetna, spec som idag är första dagen jag inte ligger och svettas och spyr. Det är iaf så jag ser det. Eller fixa det på något annat sätt, inte så att jag missunnar dem gäster eller vänner, men jag mår inte riktigt bra än.. Annars hade jag faktiskt gått iväg till jobb ikväll för jag tycker om mitt jobb och hade jag känt att jag hade klarat av att vara på jobb hela natten så hade jag gått iväg till jobb också.

Suck pust och stön, nu ska jag dra med Emelie ut för att röka!

Puss haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Tips!!

Bodystore.com
Hälsokost till lägre pris!
CDON
Musik, Film, Böcker, Spel och Elektronik!
Dress-for-less
CoolStuff.se
Prylar, Presenter och Gadgets till Max!
Euroflorist
Vistaprint.se
Tele2Comviq
inkClub.com
Ginza
Eniro Köp och Sälj
Annonsbörsen