Varför inte jag?

Känner mig ensam och vet exakt vem jag vill ha vid min sida.

Men jag får inte tänka så för jag kommer aldrig få honom vid min sida igen. Även om det kändes så rätt.


Men drömma får jag ju göra, jag kan inte hindra mig själv från det. Jag vill ligga i hans famn just nu. Känna hans armar om mig. Känna honom pussa mig i håret, bara för att han kände för det. Känna honom dra mig liiiiiite tightare intill bara för att få mig liite närmre.
Höra hans gulliga snarkningar när han till slut somnar. Somna själv där intill med hans kropp så nära.

Men hela tiden hör jag i bakhuvudet, det är någon annan som har honom nu. Någon annan som får känna allt det där. Någon annan han vill ha...

Varför kunde det bara inte fått fortsätta vara jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Tips!!

Bodystore.com
Hälsokost till lägre pris!
CDON
Musik, Film, Böcker, Spel och Elektronik!
Dress-for-less
CoolStuff.se
Prylar, Presenter och Gadgets till Max!
Euroflorist
Vistaprint.se
Tele2Comviq
inkClub.com
Ginza
Eniro Köp och Sälj
Annonsbörsen