Tja, tje, hall!

Jag är trött på att jobba och jobba utan att ha pengar i mitten av månaden ändå.

Kan man inte bara vinna några miljoner, jobba när man KÄNNER för det och bara leva?? Varför ska det vara så jävla svårt????

Vill bara ha ett skönt, underbart och härligt liv, vilket man iof kan ha ändå men så många bekymmer och jobbigheter hade försvunnit om man varit född med eller helt plötsligt bara vunnit en jävla massa pengar, right?

Är på jobb nu, och har inget emot att vara här, till skillnad från många andra så trivs jag utomordentligt bra på mitt jobb (dock kunde jag haft minst dubbla lönen ;P), men jag är såååå trött....


En klubb har öppnat två hus bort från mitt, Kontra Punkt. De håller igång natten lång. Kul med jobbigt... Nära men ändå så långt borta ;P hahahaha!!
Kunde ju varit en schlagerklubb hade jag kunnat tänka ;P haha!
Så hade ingen gillat det, hahaha!!
Mer än moi då.

Men men!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Tips!!

Bodystore.com
Hälsokost till lägre pris!
CDON
Musik, Film, Böcker, Spel och Elektronik!
Dress-for-less
CoolStuff.se
Prylar, Presenter och Gadgets till Max!
Euroflorist
Vistaprint.se
Tele2Comviq
inkClub.com
Ginza
Eniro Köp och Sälj
Annonsbörsen